Ny vecka, nya tag

Så var det måndag igen. Jag tycker bara det är måndagar och fredagar. 
Helgen har sprungit på, det har jobbats ute för att återställa efter grävningen, blev en tripp till stan för att uträtta lite ärenden och så allt annat runt omkring som ska fixas. 
Precis suttit och svarat på en massa mail så nu har jag det avklarat för stunden ialla fall. 

Den här veckan vet vi dock vad vi gör, det är möten alla dagar förutom fredag men då ska Lucas klass ha hand om ett disco istället. Och så ska det sista med grävmaskinen göras innan Jimmy åker vidare på annat jobb. Sen måste formarna göras till Liams hus innan de kan komma och gjuta grunden. 
Och så kan det ju bli att vi får tömma badrummet nere, beroende på hur snart de kommer igång om vi behöver riva upp hela golvet eller inte. 
Den domen får vi imorron, hur stor fuktskadan är. 
Och så är det en del som rensas bort på den andra gården innan försäljningen, som hyresgästen lämnade kvar. 

Den här veckan hoppas jag på att alla barnen kommer iväg dit de ska, underlättar lite när man har en massa möten. Alla skolbarnen är iväg idag iallafall  och som det ser ut just nu så kommer även förskolebarnen iväg imorron. 

Börjar bli dags att servera de små frukost, sen få någon ordning på skatboet innan det är dags att köra Lucas till skolan. Tänkte passa på att åka och ta lite blodprover som ligger och väntar på mig på VC: 
Kom dock på att jag har från flera ställen att ta och att det ena kräver fastande, vilket jag glömde bort så det får bli en tripp en gång till under veckan om jag hinner, 
Men de andra proverna ska tas ialla fall. 


Önskar er alla en härlig måndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0