Dessa vidriga djur...

Ja häromdan skrev Liams tjej att hon hade hittat en lus i sitt hår.. Så det var ju bara att luskamma Liam dan därpå och ja, ett par st hittade vi. Urk..
Så det blev behandling direkt. Och så kammade jag igenom alla, förutom mig själv. Och ingen annan hade skönt nog, men det kan ju ändra sig fort.. Ska kamma igenom mig imorron, så hoppas på att jag inte har några jag heller.. Kliar ju jämt i min hårbotten då jag är så torr och irriterad där så liksom svårt att veta om det skulle vara något extra som gör att det kliar. Ska kamma igenom alla de andra igen nu i helgen också. Blir att kamma, kamma och kamma nu ett tag framöver. 

Första gången nånsin som vi har det, så nån gång ska väl vara den första.. Men nu hoppas jag att vi blir av med dom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0