Fredag

Fast inte känns det som fredag eftersom de stora varit lediga både igår och idag. Känns mer som att det skulle vara lördag.


Blev ju som sagt en sväng in till Åtvid på förmiddan, jag tog med mig Liam och Idun medans Jens och de andra åkte iväg till Erikstad en snabbsväng. 

Väntar på storebror som är inne och tar blodprov.

Idag var det betydligt lugnare på vårdcentralen. Var helt tomt i väntrummet.

Efter att vi var klara där så blev det att handla lite inför helgen innan vi styrde hemåt.
Väl hemma satte jag igång med lunchen och resten av familjen lastade in grejer till tippen.
Barnen hade beställt potatisbullar idag då det blev mos över igår.

Fick iväg ett stort lass med skräp till tippen idag och ett nytt lass har börjat att lastas. Så det artar sig som sagt. Har lite bodar som ska rensas ur också.


Lite kyliga vindar idag så kände mig djupfryst så efter maten blev det ett varmt bubbelbad.

Nu måste det sovas, så man har nån energi till morrondagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0