Väntar

Ja, här sitter jag helt själv och väntar på att Jens ska komma hem. Han var på g hem för en stund sen så han borde väl dyka upp snart. 

Så ja, tårtbottnarna kan jag ju checka av inför lördagen iallafall. Hunnit med lite annat idag också. Nästa steg får bli imorron då fyllningarna till tårtan ska förberedas. 




Var väldigt skönt att slå sig ner i soffan ikväll, efter att barnen var stoppade i säng och jag hade plockat undan därnere. Knappt suttit ned idag ju. Ångrade lite valet av middag när jag väl hade börjat men det var ju bara att köra på ;) Stå och rulla en massa köttbullar. Men det är strykande åtgång på dom, lyckades spara undan lite till Jens som han kan äta när han kommer hem. Och då blev det ändå 90 st! 


Svårt att ta kort på en glad liten trollunge, blir mest suddiga bilder då hon ålar och viftar med händerna när hon skrattar :) Men det värmer så i hjärtat att höra henne skratta, ett helt underbart ljud ju! 


Nä, ska väl ta och se om jag kan hitta lite inspo, får sätta mig och surfa runt lite. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0