Utvecklingssamtal

Helseg imorse, det här med dåligt med sömn börjar bli lite ohållbart. Tog ett bra tag innan jag kände att jag liksom fick lite ork och vaknade till. 


Blev lite vanligt småfix som tvätt och städ. Skulle bytt gardiner också men kände att det blev lite tight om tid eftersom jag skulle iväg. 

Den där tungan
Idun är inte ensam många sekunder när hon ligger på golvet
Vår minsta lilla skatt
Störtkruka på
PiratLove

På utvecklingssamtalet gick det bara bra. Hade inte förväntat mig nåt annat heller 😉  Han kämpar på med allt och har fixat nästan alla mål som vi satte i höstas. Så det blev några nya uppskrivna. 

Riktigt bra resultat på i stort sett alla "prov". 

Efter att vi var klara passade vi på att handla lite, fördriva lite tid innan Liam skulle hämtas i skolan. Trots att vi gjorde allt sakta, tyckte vi 😉 så fick vi vänta i nästan en halvtimme. Lucas tyckte tiden gick sååå sakta. 

Gissa om han blev glad när Liam äntligen slutade! 


Efter att haft tofs hela dan så blev det punkarfriss när snodden togs ur 😊
Lucas läste sin läsläxa för Idun.
Är det inte barnen som springer efter en när man går in på toaletten så är det nåt djur 😁

Idag hade inte Jens nåt kvällsbok så idag slapp jag sitta själv efter att alla barnen lagt sig. Men imorron har han ett pass vid 20 så då får jag uggla själv 😉



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0