Sjuk...

Ja, inte gick mitt över lika fort som Lucas. Han har fortfarande hosta, som han alltid får vid en förkylning, men han är feberfri och piggare. 
På mig däremot har febern stigit och huvudvärken hänger kvar. Har ju inte tid att vara sjuk nu ju! 
Sportlov och så en massa grejer inplanerade. Och på tisdag ska jag ju göra en mindre operation, vore ju fasen om jag ska behöva avboka nu när jag har väntat så länge på att få det gjort. 
Och så skulle jag ju iväg och träffa kompisarna på tisdag efteråt. 

Har tagit det lugnt idag för att försöka vila bort eländet. Febern var dock som högast ikväll, fick ta lite piller för att få ner den så jag skulle kunna funka med att ta hand om barnen när Jens skulle iväg. 
Har försökt att hålla mig borta från barnen så mycket som möjligt, i hopp om att de förhoppningsvis ska slippa bli sjuka. Och som tur är så är ju de stora grabbarna så hjälpsamma med de små så jag fick hjälp av dem under kvällen. 

Hoppas ju på att vakna frisk imorron, kanske är för stort önsketänkande.. Men det skulle verkligen göra mig glad och imorron kan jag ju inte vila bort eländet.
 
Håll en tumme eller två att det är borta imorron!  

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att ni mår bättre nu. fy, för dessa virus och elände! Kram!

2017-02-23 @ 16:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0