Alla hjärtans dag

En dag med full fart som vanligt. 
Pappa har varit här idag och hjälpt till lite med veden, lite krisläge på den om man säger så. 
Självklart skulle traktorn gå sönder också.. 

Barnen och jag har bakat muffins och så gjorde Elsa ett armbarn till mormor i alla hjärtans dag-present. Hon satt länge och pillade med det :) För det skulle ju bli rätt ;) 

När Lucas kom hem från skolan så skulle de ut och leka i snön. Svårt att få med dem på bild bara :D


En snowboard önskar sig Lucas i julklapp... Se om han hinner ändra sig när det börjar närma sig jul :D Är ju liksom ett tag kvar. 

Med tanke på vilken dag det är idag så ville barnen ha våfflor, så de kunde få hjärtan :D 
Man kan väl säga att jag är glad att jag har ett dubbeljärn och ett enkelt så att jag kan göra 3 åt gången, annars hade jag fått stå i evigheter. Bunken räckte inte ens till, gjorde pappas recept och det ska ju jäsa och när jag skulle ta fram bunken så var det ända upp till kanten och då skulle jag få i margarinet också. Blev lite knepigt där ;) 
Barnen åt för glatta livet, Lucas smällde nog i sig 10 st. 
-Mamma, vi får nog göra våfflor varje dag för då äter jag massor! 

Ehh nä, jag tror vi hinner tröttna på det ;) 
Och han är ju typ alltid hungrig, oavsett hur mycket eller ofta han äter.


Liam har varit iväg till kyrkan en sväng nu ikväll. Cassandra, hans tjej, skulle spela piano i kyrkan. 
Det är väl typ då han kommer gå till kyrkan ;) 
Jens är på väg hem från sin visning nu, så snart väntar sängen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0