Glad Lucas

Vilken skitnatt det blev! 
Jag somnade inte förrän framåt 5 dvs ca 1,5 timme innan klockan ringde. Var helt omöjligt att sovsova. Jens sov dåligt också men han vaknade bara till och somnade om. 
Lucas och Elsa kunde inte sova heller, de vaknade runt 1 och den var över 3 innan de somnade om. Så jag vet inte vad det var med den natten! 
Så inatt hoppas jag verkligen på sömn, känt mig lite seg i kolan idag. 

Ruskväder och det blåste ju rätt bra inatt! Partytältet som barnen har som solskydd hade ju såklart blåst iväg. Men klarade sig nog så pass iallafall att det går att använda. 
Så idag har vi haft en innedag, inget trevligt väder att vara ute i men regnet behövs. 

På en blev det en snabbsväng till stan för att möta upp en gammal skolkamrat till mig för att köpa en grej till Lucas. 
Någon som var väldigt lycklig när vi kom hem och fick se vad det var. 

Han har velat ha en dator väldigt länge och vi har letat efter en till ett vettigt pris eftersom han skulle betala en del själv också. Och nu hade kompisen en till salu, som bara hade varit igång en gång och inte alls gammal. 
Så nu är han riktigt glad, lite extra glad eftersom hans surfplatta gick sönder häromdagen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0