Sjukstugan fortsätter...

Idag har det varit en hemmapysslardag, som de flesta dagarna helt enkelt ;) 

De har varit här och fixat traktorn idag också så nu funkar den igen. Så nu ska den få börja jobba igen ;) 

Fick hem dopinbjudningarna och julkorten i förrgår så dom har jag pysslat med också. 

Leon ville ligga bredvid lillsyrran <3 

Idun låg bredvid mig på bordet när jag fixade med korten, det var väldigt utmattande tyckte hon ;) 

Elsa somnade ju i bilen igår och idag somnade hon inne i Lucas säng när de kollade på film. 
Och precis som jag misstänkte så var det hennes tur att bli sjuk. När hon vaknade så var hon som en kamin! 
Tempen låg på 39,2 och senare på kvällen hade det stigit ytterligare. 
Bara feber, ingenting annat.. Så vi får väl se vad det blir av det. 
Loves feber har hållt sig borta idag, hoppas att det fortsätter så! 
Nu vill vi bli friska hela familjen, hoppas på att vi som är kvar slipper undan. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0