Dan före dopparedan

Dan före dopparedan börjar lida mot sitt slut och inte är jag klar ännu 😉 

På nåt konstigt vis dyker det alltid upp extragrejer. 
Varit och hämtat kläder till Idun, varit och köpt en grej i stan som saknades och där var man då inte ensam! Tur jag visste vad jag skulle ha och var. 
Hem och fixa klart alla julklappar och sen lastat ut de påsarna som ska med imorron. Spelat bingolotto, utan vinst såklart... Och så har jag gjort mozartkulor och nu ska jag ta och doppa pepparkaksbollarna i choklad och stryka lite skjortor innan jag kan gå och lägga mig. Tror jag har koll på läget iallafall 😉 
Tre små förväntansfulla barn som la sig ikväll. 

Hade kunnat få bli ett besök på sjukhuset idag också. 
Elsa gjorde något som hon vet att hon absolut inte får, hon försökte bära ner Leon för trappan.. Det resulterade i att båda ramlade ner för trappan. 
För Elsas del slutade det med ett rejält blåmärke och svullnad under ena ögat och två bulor i huvudet. 

För Leon del slutade det med en bula i huvudet, han bet sig i tungan, ett märke på axeln och ont i ena armen. 


Kunde ju gått mycket värre! 

Var och lämnade presenterna till de fröknarna på Love och Leons avdelningar som slutar nu till nyår. Och de blev glada för dom 😊 På Marias hus kan man hitta mycket fint 😊 Jag fick be Maria om hjälp tillslut då jag hade svårt att bestämma mig. Så hon pekade ut lite olika saker och jag valde. Och hon pekade ju ut såna saker som jag hade kikat på. Det blev varsin mugg och en hjärtskål. 
Jättesynd att de ska sluta för vi har trivts med dom! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0