Vaaaarmt

Varit alldeles för varmt idag. Har ju hållt på och smälta bort! 
På förmiddan var det ju rätt okej inne iallafall men det blev ju snabbt varmt frampå eftermiddan. 
Och nu ikväll var det riktigt varmt också. 


Okej för att det kunde komma lite värme men det behöver ju inte bli så extremt! 

Mina fötter har då inte gillat värmen, de har svullnat upp rejält. Så pass att jag inte ens kan röra tårna! 
Imorron hoppas jag att det är lite mer behaglig temperatur! 

Annars idag då, Stångå rör har varit här och fixat med vattnet inne på toaletten nere. Så nu är det omkopplat. 
Pappa och Jens har tagit ut de gamla tankarna. Och på eftermiddan kom Lasse och körde upp de gamla tankarna till planen och så körde de in de nya tankarna och de är inlastade i pannrummet så det bara är att koppla in dom. 

Jag själv har mest spenderat dagen sittandes, eller ja lite städande och tvättande har jag tagit mig för. Eller mer tvingat mig till att göra. 

Ska väl försöka oss på lite sömn nu, om det går i värmen. Imorron är det rally här och vi sitter där vi sitter. 
204 bilar som ska köra så det lär ju ta ett tag. Vägen är avstängd från kl 9 och första start är 11.15. Står ju att vägen är avstängd till 17 men så snart som de kört klart så öppnar de upp vägen. 
Så vi får hålla koll efter efterföljaren helt enkelt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0