Magsjuka...

Jens vaknade magsjuk inatt. Så han har varit liggandes hela dan. 

Vid 13 ringer Liam och vill bli hämtad för att han har migrän. Och nog var han hängig. 
Rejäl huvudvärk som gjorde att han kräktes och sen kom visst magsjukan på besök hos honom också. 

Får väl se hur länge vi andra klarar oss. Jag gör allt för att inte åka på det. Har ju planer i helgen plus att jag vet att jag faller tillbaka i måendet och får medicinera fullt igen, nu när jag kunnat trappa ner på det. Har hänt de andra gångerna jag åkt på magsjuka som gravid. 

Så håll en tumme eller två att vi andra klarar oss! 

Lite solning hann Elsa och Love med när de följde med mig ut för att starta pannan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0