Barnloppisar

Ja det blev till att pallra sig upp och ge sig iväg imorse. Kom till Linghem i bra tid och fick stå i kö ett tag innan de började släppa in. 
Var bara att börja leta direkt på borden. 
Efter att jag hade fått ihop en Ikeapåse gick jag och betalad, blev helt yr och behövde få luft och vätska. Gav mig in en sväng sen igen. 
Kom därifrån med en Ikeapåse, en papperskasse och så en juniorstol. Det blev en hel del kläder, skor och ytterkläder. 
Leon fick bla en skinnjacka. 

Snygg kille med röd näsa ;) 
Han skallade en stol efter frukosten så han fick näsblod och ett jack i läppen, går vilt till när mamma inte är hemma ;) 

Efter att jag var klar i Linghem så styrde jag mot Grebo för att gå på "Lilla Ullared". 
Är ju mindre än den i Linghem men en del fynd kan man göra. Jag kom därifrån med en påse kläder iallafall.

Gissa om det var några som var nyfikna på vad jag hade med mig hem. Elsa och Love skulle testa alla skor och som tur var passade alla. 
Och de blev nöjda med både skor och kläder. 


Mindre trevligt väder nu under kvällen. 

Och det där var när det bara hade snöat en liten stund. Det har sen vräkt ner snö och det är helt vitt ute. Verkar inte tänkt sig att sluta heller ännu. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Sicken cooling ❤

2016-04-24 @ 00:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0