Kalas

Mådde uruselt igår, vet inte vad som felar i kroppen. Om det är vätskebrist/näringsbrist eller vad det är som spökar men bra mår jag då inte.. Får se vad besöket hos barnmorskan visar på torsdag. Har ju hängt i ett tag nu, började ju när den här extrema värmen kom. 

Var inte speciellt sugen på att åka på kalas och vara social, inte när man åker gratis karusell hela tiden och mår allmänt dåligt. 
Men pallrade mig iväg iallafall. 
Det blev gott fika och god tårta, det lilla jag fick i mig. 
Så social var jag nog inte men det struntar jag i. 

Efter att vi var klara med kalasande så styrde vi mot stan. Först skulle golfen lämnas in på service igen, lite åtgärder på den som de gjorde fel förra gången. Hoppas på att den blir klar snabbt. 
Sen blev det en tripp till Skopunkten. Lucas var i akut behov av nya skor. Hans andra är väl ca 4 månader gamla och väldigt välanvända kan man säga! Inte mycket sula att gå på och väldigt slitna på ovansidan. 
Så jag och Lucas tog en sväng in där medans de andra väntade. 
Han hittade ett par skor i stort sett direkt som han fastnade för, det skulle ju vara lite snyggare skor såklart eftersom han börjar skolan snart :) Noga det där ;) 
Eftersom han var i behov av nya gummistövlar också så fick det bli ett par såna också och ett par foppatofflor. Lika bra att passa på när man ändå är igång och nu har han skor inför skolstarten. 
In en sväng på Maxi och sen fick barnen lite mat från McD. Klockan hann att springa iväg rätt bra. 
Klockan var 21 innan vi var hemma så det var bara att stoppa småttingarna i säng. Grabbarna sysselsatte sig med annat. Kan bli intressant sen att få tillbaka alla rutiner igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0