Äntligen!

Ja igår kom äntligen paketet som jag har väntat på och idag har jag varit och köpt det som jag behöver för att göra det jag ska. Nu inväntar jag bara ett paket till som jag hoppas dyker upp på fredag. 
Men imorron blir det till att sätta igång och börja med det första ialla fall. Kliar ordentligt i fingrarna nu :) 
Det jag ska göra låter en del, annars hade jag nog redan testat efter att barnen hade lagt sig :) 
Bilder kommer, om det blir bra vill säga ;) 

Idag kom paketet från Bonprix också med Elsas klänning. Var lite orolig att det inte skulle komma i tid. Har ju visserligen alltid fått det relativt hittills när jag beställt men vet ju andra som har fått vänta länge alt inte fått några varor alls. 
Och Elsa blev så fin i den och skönt nog så passade storleken också. Elsa tyckte hon blev fin också :) 
Jag sa att Love kunde ha den istället men fick svaret "min" ;)
 
 
Lucas har varit hemma från förskolan idag. Magsjukan har börjat knalla runt på förskolan nämligen. 
Fick höra av en av fröknarna igår att några andra fröknar tyckte vi var larviga som höll honom hemma när det gick magsjuka där. De måste med andra ord tycka att det är väldigt roligt med magsjuka?! 
Jag är inte sugen på att få det i huset och framför allt inte att Love ska få det. Liam var 6 månader när han hade magsjuka första gången och han blev riktigt dålig! Och Elsa blev ju riktigt risig också när hon åkte på det sist. 
Så kan jag minska riskerna med att få det så gör jag det. Jag har ju liksom inget behov av att ha honom för förskolan så sett, jag är ju ändå hemma. Det är ju liksom för honoms skull som han är på förskolan, inte för min egen. Och han vill inte heller gå dit när det går magsjuka för det vill han inte ha. 
När vi meddelade igår att han fick vara hemma så menade de att vi krånglade till det för dem också. För de skulle ju fira Lucas idag och de hade minsann extrainkallat ett barn som skulle firas samtidigt. 
Jag har då aldrig hört talas om en förskola som ringer in barn som egentligen inte ska vara på förskolan den dagen bara för att de ska firas. 

Jaja, nu ska här sovas ialla fall, eller göras ett försök till det. Inte blivit så mycket av den varan på sistone, som vanligt är det inte barnen som håller mig vaken.. 
Kanske skulle be Jens slå mig hårt i huvudet med en stekpanna eller nåt liknande så man slocknade.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0