V.39 (38+0)

Ja veckobyte idag med ja, och 13 dagar kvar till utsatt datum. 
Bebisen är mer än välkommen ut nu eller väldigt snart ialla fall. 
Kroppen verkar liksom tycka att den är färdig med det här nu eftersom den strejkar. Om järnvärdet har ökat nånting med hjälp av järndroppet har vi ju ingen aning om eftersom inga nya tester har tagits eller så. Har nästa besök hos barnmorskan på torsdag så då får de allt ta lite nya tester. Känner mig ju "piggare" i huvudet ialla fall. 
Nu har jag ju börjat kunna äta lite mera och även dricka mera men orken i kroppen verkar ju inte vilja komma tillbaka ändå. 

Vi får väl helt enkelt hoppas att det blir som läkarna på förlossningen sa, det kommer bli bättre efter förlossningen.. 
Men just nu känns förlossningen väldigt långt bort, det skulle ju kunna hända när som helst nu men jag är ju rätt säker på att det dröjer. Varit inställd väldigt länge på att jag ska gå över tiden, har den känslan i kroppen. 
Så kommer det igång tidigare blir jag bara superglad! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0