Tur..

De här svullna fötterna alltså... 
 

Tur ändå att de inte har börjat komma förrän de senaste veckorna som de har varit som värst. Så jag har ju klarat mig rätt länge ändå. Men allt verkar vara värst denna graviditet. 
Att gå på dem känns om man säger så, visserligen kan jag ju inte gå så mycket ändå. Funderat på om de kan svullna så pass att fötterna spricker, självklart inte men det känns så! 
De är ju numera svullna dygnet runt men lite mindre svullna om morrnarna men sen så sätter de fart och jäser under dagen.. 

Jaha annars idag, vilat och vilat som vanligt. Lyckades ta mig ned och vara lite social med Jens, pappa och barnen när de fikade vid 12. Men ja, sen var det bara att inta viloläge i soffan igen. 
Den där jädra trappen ställer till en del för den tar verkligen musten ur en just nu. 

Försöker ändå på nåt sätt att se positivt på det, att det förhoppningsvis snart är över osv men det blir lite bakslag ibland. 

Kvällen har bjudit på det vanliga, middag, läxläsning och lite mys såklart. 

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Aj, ser inte skönt ut! Det finns väl stödstrumpor att köpa på Apoteket, kanske vore värt ett försök? Kramar

2013-10-01 @ 07:23:38
URL: http://elinochjanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0