Måndag

Jorå jag kom upp ur sängen imorse ;) Kroppen verkar rätt okej ändå efter helgen, räknade med att den skulle vara mera "trött" och förvärkarna håller sig någorlunda i schack. 

Har hittills inte fått speciellt mycket gjort. Frukost och fika med pappa/morfar blev det tidigare och sen har jag och Elsa sysselsatt oss med lek. Hon har härjat på leksakerna på golvet som ligger i vägen när hon ska gå men att det är hon själv som har tömt två leksakslådor verkar hon inte komma ihåg ;) 
Har roat mig med att plocka upp en del av dem ialla fall nu, för Elsa har slocknat. 

Satte henne i hennes säng för att springa på toa lite snabbt och sen var tanken att jag skulle göra flaska och lägga henne för att sova. Men hon var tydligen tröttare än vad hon visade för hon hade tagit på sig täcket och hade somnat när jag kom ut från toan. 
Så vi får väl köra på omvänd ordning idag. 
 
Borde ta tag i lite grejer nu, tvättmaskinen behöver få arbeta och så tvättade jag köksgardinerna igår så de ska strykas och fönstrena ska putsas. De ser ju visserligen likadana ut igen ikväll eller så eftersom katterna sitter både på utsidan och insidan och smutsar ned dem. Men jag får väl njuta så länge/kort det varar ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0