Fredag

Idag blev det en lugn förmiddag, fortfarande väldigt trött i kroppen men klarare i huvudet. Tidigare var det ju jobbigt att bara hålla ögonen öppna. 
Men energin kommer nog inte tillbaka förrän jag har kunnat börja äta och dricka som jag ska igen. Vilket jag har lyckats lite med idag ialla fall. Igår lyckades jag få i mig nästan en liter vätska under hela dagen och idag har det nog blivit lite mer än så plus att jag har lyckats peta i mig lite mat. 

Kämpade mig ut till bilen på eftermiddan då vi hade tänkt oss en tur till stan. Några saker som behövde inhandlas. 
Första stoppet blev Skopunkten för skor till Elsa och Lucas. Hittade en pall att sitta på och där fick jag sitta ungefär hela tiden. Var och plockade lite bland skorna ett par gånger men det gick inte alls länge. 
Elsa blev superglad över sina nya skor och sprang fram och tillbaka i dem, lite ovant såklart :) 
Lucas fick ett par skor som var på rea, han kommer ändå behöva ett par rejälare senare så det kändes lagom idag. 
När vi väl var klara där var jag både illamående och helt slut i kroppen. 
Så då var ju frågan hur sjutton jag skulle kunna ta mig till de andra affärerna. Sen kom vi på att de brukar ha rullstolar att låna ut på Ikano. 
Så vi åkte dit och Jens var inne och frågade och visst fick vi låna. Så det fick bli att jag och Elsa åkte rullstol. 
Handlade det sista, tror jag, till bebisen och kollade efter jacka till Elsa men den vi ville ha hade de inte fått hem till butik ännu. 
Blev klara snabbt och kunde åka över till Maxi istället. Kunde även där låna en rullstol så jag kunde följa med in. 
Blev en ny dammsugare, lite nya mysbyxor som jag kan ha med till BB och så lite annat. 
Sen kunde vi styra hemåt, lite mat från McDonalds var ju ett måste såklart enligt Lucas. 

Väl hemma så har det bara blivit soffhäng framför Idol. 
Men nu är det dags att lägga sig i sängen och se om man kan få sig lite sömn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0