Fredag

En rätt lugn dag har det varit. Fixat lite här hemma, bearbetat det stora tvättberget bla. Var inne i Åtvid och handlade lite också, behövde fyllas på lite och så var ju fredagsmyset tvunget att inhandlas enligt Lucas. 
Tar sin lilla tid att handla när man springer på både den ena och den andra som vill prata :) Man får inte ha bråttom direkt :) 

Väntar på att Idol ska börja igen så man får se vem som åker ut, sen väntar allt sängen. Känns som jag har gröt i huvudet.. Får ju sova egentligen eftersom Love sover hela nätterna men han ska ligga nära, på armen allra helst. Och det gör att jag inte får den där lite djupare sömnen. Börjar kännas nu om man säger så. 
Sen är ju järnvärdet lite lågt igen så jag knaprar ju järntabletter igen, så det kanske kan spela in lite också. 
Att jag somnar i soffan på dagen eller kvällen alt både och är inte ett dugg konstigt numera. 
 
Hade ju telefontid med min läkare på hematologen förra veckan och nu var folsyrenivån mer okej och jag skulle trappa ned på de tabletterna men nu var jag tvungen att börja med järntabletterna igen också. 
Så vi får väl se vad proverna visar nästa gång, vilket inte blir förrän efter nyår.

Nähä dags att väcka Love så han får sig lite mat innan det är dags att krypa ned i sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0