Tyst

Ja det är nästan läskigt tyst här hemma nu. 
Liam i skolan, Lucas på dagis och Elsa sover. 

Var inte lika tyst imorse om man säger så.. 
Liam var relativt lättväckt men han hann med några rejäla utbrott innan han kom iväg till skolan. 
Hoppas innerligt att det blir lugnare imorron! 

Lucas vaknade vid halv 8 och ville åka till dagis direkt! Så det blev lång väntan för honom innan det var dags att åka :) LIte blygt när han kom dit, framför allt när favoritfröken inte var där. Men som tur var så var den andra fröken som han gillar där så då gick det lite bättre. 
Återstår väl att se om han vill med hem sen när det är dags att hämta honom. 

Jag hoppas på att Elsa bara var riktigt trött förut. Hon vaknade ju tidigare än vanligt efter allt ståhej imorse. 
Satt i matstolen under tiden som jag plockade ur diskmaskinen där hon härjade lite på katterna osv och sen när jag tog upp henne gosade hon ned sig i famnen och somnade. DET händer inte ofta kan jag säga! 
Som sagt, hoppas på att hon bara var trött och inte håller på att bli sjuk. Men tippar nog på det förstnämnda. 

Gått ett par steg tillbaka ang hennes mat nu också. Har ju kunnat öka hennes ersättning till 150ml nu och sen vi började med 2:an så har hon kräkts mycket mindre. 
Men så fort vi börjar med mat så sätter hon igång att kräkas massor igen.. Så nu får det bli en paus igen och bara ge ersättning och gröt och se om det blir bättre igen. 

Nej man kanske skulle ta sig för nåt, ställa sig och stryka lite möjligen innan jag fortsätter med annat. 
Måste en sväng till affären sen också innan det är dags att hämta Lucas. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Samma här just nu, tyst alltså. Jag känner mig lite övergiven ;)
Kramar

2013-01-08 @ 12:08:12
URL: http://elinochjanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0