Sjukstuga

Ja det har blivit sjukstuga här hemma. 

Lucas vaknade ju förkyld i fredags och på lördagseftermiddan fick han även hög feber och hans hals svullnade. 
Igår var han feberfri men är ju fortfarande förkyld och har ont i halsen. 

Liam vaknade idag och hade ont i halsen och är svullen i halsen. 

Elsa har legat med hög feber under natten. INte blivit mycket sömn för varken henne eller mig då hon vaknat och varit ledsen många gånger, jag har inte hunnit somna mellan varven ens.. Men vid 5 slocknade både hon och jag. 
Hon sover fortfarande. 

Och på mig har det halsonda också börjat. Jag hoppas bara nu att vi blir friska snabbt så vi inte ligger sjuka på Lucas födelsedag i år också! Förra året låg vi ju i magsjuka när han fyllde år. 
Vi får väl se om vi hinner friskna till så vi kan ha kalaset på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0