Onsdag

Idag blev det inte alls som det var tänkt.. Jens skulle in till ortopeden idag för att träffa läkaren nu och få veta hur det såg ut på magnetröntgen och hur de ska gå vidare osv.. 

Upp med alla tidigt imorse och sen stressa lite så allt hann att bli klart innan vi var tvungna att hoppa in i bilen.. 
Lämnade Liam på skolan och sen mot dagis för att lämna Lucas, en timme tidigare än vanligt. 
Lagom när vi gått ur bilen så ringer Jens mobil.. Läkaren är sjuk så besöket är inställt.. 
Och det kunde de ju inte ha ringt och sagt till om tidigare än 40 min innan besöket var tänkt! 
Är glad att vi inte hade hunnit längre än till Åtvid. Så nu är det bara att vänta på en ny tid, om ett par månader antar jag. 
 
Så det var ju bara att styra hemåt igen, hade ju några ärenden att uträtta i stan men det var ju för tidigt att åka in för det. Så hem en stund och ta det lite lugnt innan det var dags att hoppa in i bilen igen. 
Hann lagom med det vi skulle innan det var dags att hämta Lucas på dagis igen. 
Sen har det blivit lite småfix här hemma. Och granen är nu borttagen också. Måste ju börja plocka bort i det rummet nu eftersom jag ska börja betsa panelen. Inte så jättelockande arbete så jag hoppas att det blir bra ;) 
Sen får vi väl se när resten hinns med, skulle inte tro att vi hinner med det innan vi hade tänkt att ha Lucas kalas. 
Är ju inte så långt dit direkt. 

Efter att ha fått minimalt med sömn under natten pga magont så hoppas jag verkligen på att få sova ordentligt inatt, behövs känner jag. 
Så nu väntar sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0