Måndag

Måndag igen då och vad vi ska hitta på idag vet jag inte riktigt ännu.
Studiedag för grabbarna så skola och dagis drar inte igång förrän imorron.
Städa och tvätta måste jag göra men nåt mer ska vi väl hinna med.
Granen borde nog plockas ned också så jag kanske kan börja i Elsas rum snart.
Ingen bil idag då Jens har den så vi får hitta på nåt här hemma.
Elsa sov i stort sett hela natten, vaknade till runt 12 men räckte med att stoppa in nappen och ge trasan så somnade hon om.. Vaknade till nån mer gång men då somnade hon om snabbt själv.
Och så vaknade hon strax efter 8, väckarklockorna hjälper ju till lite ;)
Liam är uppe också sen dess men Lucas sover fortfarande. Dags att gå och väcka honom med tanke på att han ska upp tidigare imorron.

Elsa springer omkring i gåstolen för stunden, snart dags att stoppa henne i säng. Börjar visst gäspas lite nu ;)

Bäst att hjälpa henne nu för hon har kilat fast gåstolen mellan hoppgungan och bordet och då blir det inga muntra toner :)

Kommentarer
Postat av: Anna

så skönt att hon sov så bra :) Melvin är inne i nån period nu när han vaknar mer än ofta på nätterna, antar att det är tänderna ( 4:e tanden på väg upp nu) eller nån fas han är i, brukar komma lite då och då, men åå vad jag skulle vilja sova en hel natt nu för att komma ikapp lite med sömnen, har så svårt att sova på dagen så blir att jag är vaken då med :p

2013-01-07 @ 12:07:25
URL: http://annacea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0