Busfabriken

Efter en krångelnatt med lillskruttan så kraschade våran tidsplan en aning.
Elsa somnade vid 22 som vanligt men vaknade efter 10 min jätteledsen och sen kunde hon inte sova mera.
Och då hade hon varit vaken sen halv 7 innan dess..
Sen höll hon igång till kl 4, la man henne ned så blev hon hysterisk. Enda gången hon var nöjd var om hon fick sitta upp eller om man bar omkring på henne.
Till slut somnade hon ialla fall och vi somnade snabbt därefter kan jag säga!

Sen på morronen efter att alla var väckta och vi hade fått i oss lite sen frukost så hoppade vi in i bilen för att åka till Busfabriken.

På väg...
Mamman i familjen hade flyt ;)
 

 
 
Bloggen vill inte riktigt som jag vill ikväll, bilderna ligger åt fel håll och fler bilder vill den inte lägga in så jag får kika på det imorron..

Men det blev en dag på Busfabriken ialla fall. Och när vi var klara där så blev det en sväng ut till Tornby för att kika på skridskor till Liam och hjälm. Var inne och handlade lite fredagsmys också.
Väl hemma så blev det att slänga ihop lite varma mackor till tv:n och sätta igång med lite fredagsmys till Gladiatorerna.

Och nu tänker vi stupa i säng och hoppas på att Elsa sover inatt. Än så länge sover hon ialla fall så det är väl bara att hoppas på det bästa. Bara för att jag skriver om det så vaknar hon säkert.
Imorron ska det åka och kolla på begagnade skridskor, klädkammaren ska kollas igenom osv..
Så dan lär rulla på i full fart som vanligt med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0