Burr

Ja idag var det kallt ute, -20 just nu. Skönt att de hann att byta laddomaten på pannan innan dess för det innebär att vi har värme i huset nu. Riktigt varmt och skönt i huset, slippa vakna till en iskall kåk. 
Har inte kollat om vi har nåt varmvatten ännu men det har säkerligen frusit. 

Väntar på att Jens och Lucas ska vakna så vi kan inta frukost och sen komma iväg. 
Liam och Elsa vaknade för en liten stund sen och de sitter och myser framför barnprogrammen här nu. 

Känns lite mindre lockande att ge sig iväg men det får bli en snabbsväng. Ska ju bara hämta två grejer så det borde inte ta nån tid. Måste väl stanna nånstans och köpa lördagsgodis också förmodar jag. 
Annars blir det nog ramaskri här hemma ;) 

På tal om onyttigheter så käkade vi pizza igår och jag ångrar det verkligen idag! 
Hemmagjord går bra men igår köpte vi från pizzerian och jag mår så dåligt av den idag! 
Magont och illamående, dumt att man ändå äter det när man vet att det blir så. Så jag får skylla mig själv helt enkelt. 
Men det var snabbt när vi hade varit och handlat och kom hem sent. 

För övrigt så visade vågen -0,9kg igår när jag ställde mig på den, på en vecka. Så det går åt rätt håll, bara att försöka få det att fortsätta åt det hållet så att målen nås. Vilket påminner mig om att uppdatera i viktbloggen :D 

Nu är det bäst att få lite gjort innan vi kan komma iväg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0