Förra helgen, massor av bad

Lyckades visst inte uppdatera sist jag sa heller ;) Men tar mig en stund nu innan det är dags att slänga ihop pajen vi ska ha till middag idag. Resten av familjen drog ned till sjön en sväng. 

Under tiden som har gått sen jag bloggade sist så har det blivit en hel del badande. Bäst att passa på när vädret har varit kanon, den här veckan har det ju dock inte bjudits på nåt badväder direkt så vi hoppas på att det blir nåt mer badväder innan skola och dagis sätter igång igen. 

Fredag, lördag och söndag förra veckan tillbringade vi på Himna. På lördagen fick vi även sällskap av farfar och fastrarna Anna och Lisa. Efteråt blev vi bjudna på grillat hemma hos farmor och farfar. 

Bilder från fredagen
Lyckades sätta upp två tofsar på Elsa men det var inte det lättaste, för det är 
ju så tråkigt att sitta still. 

Bilder från i söndags.. 

Elsa känner av badtempen innan bad.
Sen han lärde sig att simma i Kroatien så har jag en son som är mer under 
vattnet än över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0