Tar natt

Liam åkte iväg till fiskelägret i eftermiddags och av rapporterna att döma så trivs han :) 
De var och fiskade på kvällen, med pannlampor ;) och så har de gjort egna flugor. 
Se om han får sig nån sömn inatt också :) 

Har idag klarat av storhandlingen, skönt att det gjort och så lite andra ärenden blev uträttade.. Djuraffären var bla tvungen att få sig ett besök och Karmegrens. 
Efter att Liam var skjutsad till lägret så slängde vi ihop lite middag, fick bli hamburgare idag. 

Sen har jag sysselsatt mig med att tvätta och småplocka lite här och där. Satte upp en tavla i Lucas rum som jag kom på låg i ett skåp, på tiden att sätta upp den nu eftersom den har legat därinne sen Lucas dop som var 31 maj 2008 :) En målad tavla av min syster Anna och Lucas tycker den är jättefin! Ja jag också såklart :) 
Han fick väldigt bråttom med att få upp den på väggen när jag tog fram den så nu hänger den uppe ialla fall :) 
Han har lite önskemål på annat som ska upp på väggen så det får vi kika lite efter imorron. 

Imorron blir det att kolla över marknaden lite snabbt i Åtvid, tar ju inte speciellt lång tid med tanke på hur liten den är.. Sen blir det en tripp till stan för att fixa lite saker och sen hem för att fixa hemma. 
Hoppas på att vädret håller i sig i helgen nu för om det hinns med imorron, annars blir det söndag, så ska det sättas häststaket. Måste få det klart nån gång. 
Mycket som behöver bli klart visserligen men man måste ju börja i en ände ;) 

Nu tar vi och barnen och kryper ned i våra sängar. 
Lucas har fått vara uppe länge idag när storebror är borta. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att han tycker om den!Jag minns knappt vad det var!:)

2012-10-28 @ 16:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0