Farande

Ja idag har det blivit en väldigt massa farande.
Efter att ha fått iväg Liam till skolan och fått lite gjort här hemma så packade vi in oss i bilen för att åka till stan för att handla lite. Blev ett antal stopp lite här och där.
Sen styrde vi mot Åtvid igen och handlade det sista inför morrondagen. Jag tror att jag har fått med allt ialla fall, kände mig lite snurrig av allt mot slutet, gjorde ju inte saken bättre att jag ätit och druckit urdåligt hela dan så jag får väl skylla mig själv.

Tänker ju lite fel egentligen men magproblemen krånglar och att äta nåt ordentligt när man ska iväg är inte att tänka på. Och det blir ju inte magen bättre av heller. Är så trött på magproblemen. Ytterligare en sak som avskräcker mig för en GBP, en bekant har fått massor av bekymmer med magen och får åka till sjukhuset titt som tätt och det är inget som de på sjukhuset kan göra nånting åt.

Jaja, nu ikväll har den sista tårtbottnen bakats, fixat blommorna till dekorationen och packat ned det mesta som ska med imorron. Även strukit alla kläder så jag slipper stå och stressa med det imorron. Har en känsla av att det kommer att bli rörigt ändå. Sen gäller det ju att försöka tajma Elsas sovande och mat så att hon är glad i kyrkan ;) Vi får väl se om Jens lyckas med det eftersom det är han får sköta det under fm när jag åker till församlingsgården och fixar med mamma och pappa ;)
 
Nu är det lite kvar att göra men sen blir det sängen så man förhoppningsvis är lite piggelin imorron. Hoppas på att skojaren som roat sig med att dra på Elsas speldosa över sängen ett x antal ggr inatt håller sig ifrån den. Trodde först att det var Jens men han sov ju som en gris ;) och hade han gått upp så hade jag ju vaknat visserligen eftersom jag vaknar för minsta lilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0