Dopplanering..

Ja planeringen inför dopet är i full gång, bara en vecka kvar nu tills det är dags. Sista dan för att anmäla sig är imorron så på måndag ska det ringas och beställas mat. Och så måste jag ta mig runt lite för att köpa grejer till ditten och datten. På onsdag är det dags att träffa prästen också. Så förutom allt annat som är inplanerat som tandläkaren, röntgen, bvc osv så kommer veckan att rulla på snabbt skulle jag tro! Måste sätta mig en dag och göra klart hennes dopminnesbok också. Nu ska jag sätta mig och googla runt lite på lite olika fyllningar till tårtorna. Gjorde en provtårta idag och den blev vääääldigt söt :) God men som sagt, söt! Så det får bli att modifiera om den lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0