Tidig kväll

Jaha då var det kväller igen då. Och jag vet inte riktigt om jag ser fram emot natten, för det känns som att det kanske kan vara min tur för magsjuka inatt.. Mår inte helt tipptopp.
Så ikväll får det nog bli en tidig kväll så man kanske hinner få sig lite sömn, om det nu kommer igång.
Samtidigt vore det skönt att få det, för undan kommer nog varken jag eller Liam, så man har det avklarat. Slippa gå och vänta på att det ska komma. Och jag har ju saker inbokade nästa vecka, bla bm-besök.

Jaja, efter att jag hade varit och handlat lite så tillbringade vi eftermiddan ute i det fina vädret. Tanken var att jag skulle sitta på en stol och ta det lugnt för att jag inte skulle få mera ont men det kliade lite för mycket i fingrarna för det. Så det blev lite plockat i trädgården, vilket knappt märks med tanke på att det är bygggrejer osv överallt i trädgården! Sen städade vi hos kaninen och myste med honom.
Grabbarna har cyklat, lekt med traktorerna och hoppat studsmatta och så har de hjälpt mig då.

Fixade till lite tortillas till middag idag, som alla fredagar men idag fick det bli att ta av lite rester som fanns i frysen. Och det räckte gott och väl. Lucas petade bara lite i maten, hoppas inte att det vänder till det sämre på honom igen nu men Liam åt glatt ialla fall.
Myst framför Bolibompa och nu ligger de uppe i våran säng och ser på Minuten. Är det fredag, så är det fredag.
Ska nog ta och göra dem sällskap strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0