Skolavslutning

Ja idag har det varit skolavslutning för Liam. Så idag följde Lucas med Jens till jobbet, han fick välja vad han ville göra. Och jag och Elsa åkte till skolan för att vara med under den lilla stunden som de hade "avslutning" på skolgården. Hon sov sig igenom avslutningen i famnen.
Sen gick ju alla klasserna iväg till Pingstkyrkan så då åkte jag och Elsis hem för att fixa fram en nyckel till Liam, men någon blev hungrig så vi blev kvar hemma tills Liam kom hem istället :)
Men nu har han ledigt till den 20:e augusti ialla fall. Lucas har några dagar kvar att gå på dagis, han ska ju gå juni ut är tanken så sex dagar kvar ialla fall.

Åkte sen iväg för att handla lite och sen hämta Lucas på Erikstad. Och sen har vi mest tagit det lugnt. Tvättar lite och har småplockat lite. Tror jag ska sätta Jens på att laga gräsklipparn sen så vi får gräset klippt idag för det behövs verkligen! Bäst att passa på när det är bra väder.
Städningen inne får nog vänta tills imorron.

Väntar på att Jens ska komma hem, han har ju eftermiddan idag också. Sen får det bli att slänga ihop middan, grabbarna har ju beställt tortillas som vanligt. Eller ja, som Liam sa när jag frågade "om det går bra för dig mamma" ;)
Chokladpudding har beställts till efterrätt också.

Var iväg till stan igår efter att Jens hade slutat jobba, tanken var att hitta lite kläder till Elsa på rean men det blev inte så mycket. Hittade några plagg på rean och några andra för övrigt. Orkade inte leta allt för noga heller för den delen, får åka in nån mer dag och kolla. Ska nog sätta mig och kolla deras hemsidor också.
Hon drunknar ju visserligen i det mesta, precis som hon försvinner i bilstolen.

Nä man kanske skulle ta och hänga upp tvätten nu medans Elsa sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0