7



"Mamma, idag är det faktiskt bara 7 dagar kvar tills det är sagt att bebisen kan komma"
Första meningen jag möttes av imorse från Liam, efter det kom det God morgon förresten ;)
Lucas tröttnade lite igår vid middan och sa att det var dags att åka till mormor och morfar nu för nu fick faktiskt bebisen ta och komma ut! :) Tänk om det vore så enkelt :)
Tur att det inte är allt för lång väntan för dem nu. Och vilka hjälpredor jag kommer att ha, Lucas ska göra allt han :) tom byta bajsblöjor, det ni ;)

Börjar bli dags att veva igång Lucas så han hinner få i sig lite frukost innan det är dags att styra mot dagis.
Sen får jag roa mig resten av dagen själv, stan är inte att tänka på idag. Har alldeles för mycket förvärkar och det värker i magen osv så det får väl i så fall bli en sväng in på Ugglan idag när Lucas ska hämtas på dagis och se om det går att hitta nån mer present där i första hand.
Får ta det lite lugnt under dagen, roa mig med tvätten för tvättberget behöver minska.

Dags för bussen att ombesiktas idag också, hoppas verkligen att den går igenom rent den här gången så vi kan sälja den och försöka hitta en annan.

Nä bäst att sätta fart nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lät som en bra idé att strunta i stan.

Bättre att vara rädd om dej & ladda inför vad komma skall.



Många kramar!

2012-06-04 @ 09:11:23
Postat av: Anna

Mitt namn kom visst inte med...=)

2012-06-04 @ 09:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0