Tisdag

Tisdag igen då och den har ju inte börjat nåt vidare bra direkt.
Ont som sjutton så det mesta är som ett helt företag att ta sig för. Så jag får nog ändra planerna lite för dagen såvida det inte lugnar ned sig lite senare.
Verkar ha hamnat i en period nu då jag inte kan göra så mycket innan värken sätter igång tio ggr värre och man knappt kan röra sig.
Men så länge bebisen mår bra så är jag glad!

Gick upp med Liam imorse så jag har hunnit få lite gjort ialla fall. Tvättmaskinen jobbar för fullt bla, alltid nåt ;)

Fick varsitt alla hjärtans dag-kort av Liam i morse också som han hade fixat i skolan.

Lucas är hemma från dagis denna vecka. Ringde dagis igår för att kolla hur det är med magsjukan där och jo det var ju några till som var hemma med magsjuka plus att en hade kräkts på dagis imorse.
Så beslutet att låta honom vara hemma var inte speciellt svårt. Så nu har han två veckors ledighet eftersom han kommer att vara hemma på sportlovet nästa vecka också.
Förhoppningsvis har magsjukan lugnat ned sig sen.. Visst kan vi åka på det ändå men det minskar ju chanserna lite ialla fall.
Men han är fullt sysselsatt ändå, han hänger med snickarna och hjälper till :)

Eftersom det är alla hjärtans dag idag så får det nog bli lite extramys i em/kväll.
Göra nåt gott till kvällen som vi kan äta efter att Liam har kommit hem från judon.
Får se vad jag hittar på :)

Med bygget däruppe går det framåt, väggarna börjar komma på plats och sen är det dags för taket.
Ska försöka komma ihåg att ta några nya bilder i em innan det blir mörkt.

Borde försöka få i mig lite frukost nu, morronillamåendet är ju tillbaka så det tar lite tid innan man får i sig nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0