Tisdag

Idag är en sån dag som jag allra helst hade velat ligga kvar i sängen och dra täcket över huvudet och så bryta ihop lite... Men tyvärr så funkar ju inte alltid det så då är det bara att köra på istället.
Och skulle jag ligga kvar så skulle jag förmodligen må lika dåligt ändå eftersom jag känner stressen fara omkring i kroppen.
Inte så lätt att bli av med den tyvärr.

Jens är iväg till läkaren nu så nu är det bara att vänta och se vad som sägs om den. Inte allt för negativa besked hoppas jag för skulle Jens bli gipsad pga en spricka så vette sjutton hur allt ska gå till.
Men men, vänta på besked först.

Har fixat lite under morronen och så har vi rivit lite tapet. Kommer att ta evigheter för de sitter som sjutton!
Använder ju pappas ångmaskin men det tar sin tid med den vill jag lova.
Fick tipset av Bengan att "strimla" tapeten så att ångan skulle hitta in lättare och jo det gjorde den ju men det tar fortfarande evigheter. Ska väl ta och fortsätta sen igen.
Har liten vilopaus nu, behövs om man säger så.

Vädret idag är minst sagt omväxlande.. Det har regnat, snöat, haglat, solen skiner till och från..
Har visst svårt att bestämma sig för hur det ska vara. Jag vet ju vad jag skulle föredra ialla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0