Storhandling

Ja nu har jag storhandlingen avklarad, skönt att ha det gjort! Ännu skönare att landa i soffan efteråt vill jag lova, för fasiken så ont jag fick. Men nu dröjer det ju ialla fall en månad till nästa storhandling.

Passade ju som sagt på att handla medans Liam var på judon och det var precis lagom, hann att se det sista de gjorde på judon. Tar ju lite längre tid att handla också när Lucas är med. Och lite extra hamnade nog i vagnen.
Det kunde visserligen ha blivit ännu mera för Lucas skulle köpa en massa saker till bebisen :)
Det var blöjor, tvättlappar, nappflaskor, välling, nappar osv. Han gick verkligen in för att hitta det "rätta" enligt honom :) Han stod där länge och filurade :)

Har bara tagit det lugnt efter att vi kom hem, kroppen ville inte så mycket mer då.
Ska alldeles strax ta och krypa ned i sängen, ska bli skönt!
Se vad man ska hitta på imorron. Eller ja, Jens ska iväg och hämta en torktumlare på morronen så pappa kan hjälpa till att lyfta ut den gamla och in med den nya.
Får väl bli en liten tripp in till Åtvid alt stan, för att köpa present och lite blommor. Men får se vad kroppen vill imorron. Om inte annat kan jag ju "roa" mig med att tvätta och inviga den nya torktumlaren ;)
Lite påskpynt ska vi väl ge oss på också.

Nä, nu ska ankan ta och vagga iväg och fixa fram kläder till morrondagen osv så man kan slänga sig i sängen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0