Soffläge

Ja dagen har jag spenderat i soffan, i stort sett hela ialla fall. Var och lämnade bussen på morronen och att köra bil var ingen höjdare, fasiken så ont det gjorde. Tur att Jens kunde köra sen.
Men sen så har man hittat mig i soffan. Förvärkarna har inte varit så hyggliga idag och inte foglossningen heller. 
Min plats i soffan kommer att vara utnött totalt innan bebis kommer ut ;)
Tur det kommer något helt underbart från det hela ;) 

Jens fick en tid till läkarn imorron för att kolla foten, skulle inte förvåna mig ett dugg om det blir en röntgen och att det är en spricka som gömmer sig därinne. 
Vi hoppas ju såklart att det inte är det, men med våran tur så... 

Börjar bli dags att göra två grabbar klara inför sänggående. Låter inte som att de är speciellt trötta dock ;) 




  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0