Rena papper

Då var denna dag avklarad också då.

Tillbringat större delen av dagen till att steama och skrapa tapet och jisses amalia vad det känns!
Kan knappt stå eller sitta så jag vette sjutton vad man ska göra, tur att det är sängen som väntar strax. Bara hoppas på att det har lugnat ned sig lite tills imorron så jag kan fortsätta med att skrapa tapet.
Pappa och Jens har börjat fixa lite inför eldragningen också och skulle fortsätta imorron också med att dra rör.

Vi var ju och besiktade Golfen också i Kisa. Helt rena papper så det var skönt. Med tanke på hur mycket den är servad så vore det ju nästan konstigt annars.
Supertrevliga var dom och Lucas var med och kollade så allting gick rätt till ;)
Men han tyckte allt att det var lite långt att åka dit, eller dit sov han för den delen men när vi åkte hem undrade han varför vi hade åkt sååå långt för :)

Blev ett stopp i Åtvid för att handla lite snabbt på Ica, skulle tro att hundarna vill ha sin mat imorron ;)
Hann precis in på apoteket också innan de stängde så jag kunde köpa tabletter mot halsbrännan.
Måste dit imorron också för att hämta ut lite mediciner till Lucas. Kände inte att jag ville ta det när de precis skulle stänga.

Ska försöka leta reda på lite kläder till Liam, skulle tro att han vill ha det på sig till skolan imorron ;)
Men sen så, sen väntar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0