Redan torsdag

Veckorna springer helt plötsligt på galet fort! Snart helg igen ju!
Och konstigt nog springer dagarna på trots att jag inte kan göra nånting.
De två senaste dagarna har jag fått spendera ungefär 90% av dagarna i soffan. Haft så ont att jag inte kunnat röra mig, skär som knivar "under" magen och bak i ryggen.
Kliar i fingrarna över allt jag vill göra men jag får sitta och köra med resten av familjen istället ;)

Känner stressen komma igen över att vi inte ska hinna med allt innan bebisen men förhoppningsvis så hinner vi långt nästa vecka.
Det gamla tv-rummet blev utrensat på grejer igår och golvlisterna har kommit bort.
Så idag är tanken att golvet ska väck och ev börja med taket, lite beroende på vad som hinns med.
Snickarna ska ju in på måndag förmodligen för att sätta upp mellanväggen och fixa dörrarna.
Så innan dess måste vi ju hinna med allt det andra.

Lucas har gått och blivit förkyld, jag som var så glad att vi hållt oss friska ialla fall ett liitet tag.
Men i måndags började det och han blev hängig. Nu är han ialla fall piggare men fortfarande förkyld.

Väntar på att Jens och Liam ska komma hem. Liam hade tandläkartid vid 8.20 imorse och de skulle fixa några andra saker efteråt.
Det är ju konstigt det där, Liam har vaknat tidigt varenda dag men tro inte att han gjorde det idag bara för att de skulle iväg. Nej då, då fick Jens väcka honom.
Tror jag ska säga att han ska iväg nånstans imorron också så kanske han sover ;)
Lucas tog sin vanliga sovmorron till kl 9.

För övrigt så är vi nu inne i v.32 och idag är det 60 dagar kvar till Bf. Det närmar sig med andra ord :)
Fast å andra sidan kan vi nog lägga till två veckor på de där 60 dagarna för jag är säker på att jag kommer att gå över.

Nähä se om man kan mata tvättmaskinen lite, så jag ialla fall får nånting gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0