Påskdagen

Idag fick vi sovmorron till 9 innan Lucas slog upp sina bruna.
Och för omväxlings skull så har jag sovit i stort sett hela natten, förutom de nattliga toalettbesöken.
Inte för att jag kände mig så jätteutvilad ändå men kroppen behövde det nog.

Fick bli lite hemmafix på förmiddan, sen var det bara att göra sig iordning för att åka iväg på påskfirande hos svärföräldrarna.
Serverades div påskmat och så smarrig kalkon, länge sen jag åt det. Tom Liam tyckte kalkon var gott, inte illa det ;)
Sen blev det påskäggsletande osv.
Kom inte hem här förrän strax efter 19 så sen dess har vi bara tagit det lugnt.

Lucas har svullat smörgåstårta för glatta livet idag :)
Han åt två stora bitar till frukost, för han skulle absolut ha smörgåstårta och inget annat!
Och så tog han två bitar nu ikväll innan han skulle lägga sig.
Han mumsade i sig en stor bit igår kväll när vi kom hem också.
Men nu är den slut så jag frågade hur vi skulle göra då, han tyckte vi skulle göra en ny ;)
Tror han tröttnar om vi ska ha en smörgåstårta stå i kylen jämt ;)

Nu börjar det bli dags att styra mot sängen. Imorron väntar veckostorstädningen, den som vi brukar ha på söndagar egentligen. Så det är bäst att ladda upp batterierna ;)
Och hoppas på att jag har en bra dag och kan göra lite också, utan att få en massa sammandragningar.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0