Påskafton

Efter att ha fått i oss frukost osv så var det dags för påskäggsjakten, något som måste göras varenda år.
Men i år fick det allt bli äggjakt inne istället med tanke på vädret.
Två grabbar som var väldigt nöjda med sina stora ägg ialla fall :)

På em gjorde vi oss iordning för att åka till mina föräldrar. Något jag sett fram emot så jag är verkligen glad att vi inte blev sjuka denna gång också! Och alla mina syskon var där med sina familjer, saknade såklart Tuva och Ulrik som var hos sin pappa.
God mat, mammas goda bakelser och en massa bus på kusinerna. Fullt ös kan man säga att det har varit :)

Lucas och jag firades också, tackar så jättemycket för presenterna!!



Lucas satte ihop byggsatsen han fick direkt när vi kom hem :)




Kvällen har vi tillbringat framför tv:n med lördagsmys. Blev bolibompa och sen Kvällen är din.
Är trötter så alldeles strax väntar sängen. Imorron fortsätter ju påskfirandet så det är bäst att ladda batterierna lite. Ska väl försöka hinna med lite här hemma också innan vi ska iväg.

Hade en nojjig dag igår. Kände inte av bebisen på hela dan, h*n var igång på morronen innan jag gick upp men sen kände jag ingenting på hela dagen och kvällen. Ingenting fick igång bebisen därinne.
Direkt kommer ju tankarna då, de jag absolut inte vill ha!
Men strax innan läggdags så kände jag några rörelser därinne, inte tillräckligt för att lugna mig helt dock.
Idag har jag känt lite mera, fortfarande lugnare än tidigare men mer rörelse därinne än igår ialla fall.
Så nu hoppas jag att bebisen tänker hålla sig lite mer aktiv så jag slipper oroa mig.


Hoppas ni alla har haft en trevlig påskafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0