Lugn dag

Ja idag får det vara en lugn dag. Kroppen vill inte alls som jag så det är bara att gilla läget.
Får hoppas att det har lugnat ned sig tills imorron för då väntar stan som det ser ut just nu.
Idag får jag titta på medans andra gör "mitt" jobb istället.

Ska väl skicka ut Jens och Lucas efter lite ris sen så vi kan påskpynta lite. Funderar på var kartongen med alla kycklingar osv har tagit vägen också. Den lyckas på nåt sätt komma på villovägar varenda år. 
Å andra sidan känns det ändå rätt meningslöst att ställa fram en massa påskpynt när det är under så kort tid, men nåt ska vi väl få fram ialla fall. 
Liam ville göra hand-och fotkycklingar också så det ska vi väl försöka hinna med, om han inte har kommit på nåt annat påskpynt han vill göra :) 

Har huset för mig själv en liten stund nu, Lucas följde med Jens tillbaka till Gropen med släpkärran. 
Så jag ska väl ta och lägga upp fötterna på soffbordet igen och ta det lugnt..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0