Härligt!!

Har precis kollat på Fridas match och åter igen, hon är ju bara bäst! En tuff motståndare hade hon men fasen så bra hon gjorde det!
En bra avslutning på kvällen!

Nu väntar alldeles strax sängen efter en dag som har rullat på rätt bra.
Lite skrapning av tapet, lite lugnare tempo idag.
Lite annat småfix och så har jag storhandlingen avklarad. Inte det roligaste, framför allt inte på en fredag men bättre att få det gjort. På nåt konstigt vis så blir det alltid billigare att storhandla. Får en överfull kundvagn runt tusenlappen och så går man in och handlar en korg eller så och det hamnar runt 500:-...
Skönt att ha det mesta uppfyllt.

Efter middan begav vi oss ut i det härliga vädret, har ju varit underbart idag. Började röja upp lite i trädgården, ska fortsätta de kommande dagarna med tanke på att det ska vara fint väder.
Ska bli så skönt att få bort allt. Snickarna är ju inte riktigt klara men tillräckligt för att vi ska kunna börja röja upp ialla fall. Grabbarna roade sig med att tvätta Golfen och husvagnen också, så de var nöjda :)
Att det ska vara så roligt att köra med högtryckstvätten ;)

Imorron väntar en tripp till stan. Ska handla lite till bebisen, börjar bli dags att göra det nu. Är ju inte långt kvar så nu ska jag väl våga köpa hem lite ialla fall, har ju hållt mig lite ifrån det. Kan ju inte åka och köpa allt när skrutten har kommit ut.
Förmodar att vi kommer att få trängas med en massa folk så har fixat barnvakt till grabbarna så de slipper vara med och trängas. Lucas vill ju gärna följa med och handla till bebisen så vi får väl ta nån sväng en annan dag så han får vara med och köpa nåt.
Försöka få honom att köpa nåt annat än en klänning kanske som han tjatar om ;)

Nu tänker jag krypa ned i sängen, sov i stort sett ingenting natten till idag så jag hoppas verkligen på sömn inatt. Känt mig en aningen seg i kolan idag.

Hoppas ni alla har haft en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0