Söndag

Snart denna vecka slut också, tar emot lite att man måste pallra sig upp tidigt imorron bitti igen.
Skulle vilja ha tillbaka mitt vanliga jag, det har jag visserligen inte sett sen ca två år tillbaka. Men då hade jag inga problem att ta mig upp om morrnarna och jag kunde vara uppe sent och ändå vara morronpigg.

En rätt fullspäckad vecka väntar också. Och snickarna ska sätta igång den här veckan.

Dagen idag har varit rätt lugn. Fick sovmorron idag också, behövdes efter att ha legat med ont i magen halva natten. Under de stundarna som jag somnade till drömdes det mardrömmar och när jag var vaken hade jag ont. 
Vilken toppennatt, eller inte... 
Fixat lite ute och städat av lite inne,  finns mer att göra men det är ju inget som springer ifrån en ;)

Nu tänker jag krypa ned i sängen och försöka få lite sömn. Känns som att jag kommer somna lika fort som jag landar på kudden men har en känsla av att jag kommer vakna många ggr inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0