Onsdag

Dagen började inte riktigt som planerat. Tanken var att Jens skulle lämna Lucas på dagis med traktorn när han skulle åka tillbaka med den till Erikstad. Men när snickarna flyttade på traktorn igår så glömde de stänga av allt ordentligt så batteriet var dött. Så det var bara att göra sig iordning och ta bilen till dagis och Erikstad istället.

Efter att jag lämnat av dem där de skulle vara så stannade jag till i Åtvid på vägen hem. Passade på att gå till banken och uträtta mina ärenden där. Så nu är det avklarat.
Blev en sväng till Netto också innan jag styrde bilen hemåt.

Så jag har fått i mig lite brunch och fixat lite här hemma. Väntar hem Jens med andra traktorn och sen ska grabbarna hämtas på dagis och skola så vi kan åka ned på marknaden en sväng.
Inte så jättelockande i det tråkiga blåsigt vädret men det är ju lite av en tradition :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0