Jobb

Ja imorse fick jag mig ett telefonsamtal från en dagisavdelning i Grebo där det behövdes en vikarie och självklart hakade jag på :)
Så det var bara att göra sig iordning snabbt som sjutton, fixa fram Lucas grejer och sen slänga sig iväg eftersom jag skulle komma så fort jag kunde.

Så idag har jag jobbat mellan 8-16 på en småbarnsavdelning, härligt! Ska tillbaka imorron också fast ett lite kortare pass 8.30-13.30. Sen är det bara att hoppas på att de vill boka mig fler gånger ;)
Har hälsat på alla andra avdelningar också så de vet om mig ;)

Liam har varit hemma från skolan då han har varit krasslig. Han hoppas på att kunna gå imorron för då ska de ha skolfotografering, bara katalog och gruppbild, men han vill så gärna vara med.
Så vi får väl se hur det blir.

Ingen hundkurs idag för min del, hade huvudvärk med början till migrän när jag kom hem, förbenade blåst!
Slängde i mig medicin direkt när jag kom hem så det hann, tack och lov, inte att bryta ut ordentligt. Men vågade inte chansa på att komma hem med migrän vilket jag säkerligen hade gjort, och inte vara piggelin imorron bitti när jag ska jobba. Dåligt med vikarier och bara en ordinare imorron, så jag vill ju inte försvåra det för dem.

Nu se klart på Desperate Housewifes och sen fixa fram klädern till grabbarna och mig själv och sen skutta i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0