Jobb och föräldramöte

Kunde sova liiite längre imorse eftersom båda grabbarna var lediga och jag skulle börja jobba lite senare.
Började ju jobba vid 9.30 och sen var det fullt ös :) Härlig jobbardag även om vädret hade kunnat vara bättre!
Slutade vid 15.30 och då var det bara att styra hem för att mysa med grabbarna och fixa lite.
Hann med att spela lite spel med grabbarna också innan det var dags att åka iväg på föräldramöte på skolan.
Tog 2 timmar idag, väldigt segt! Mycket prat om den nya skollagen bla.

Måste ju säga att mina tre grabbar är underbara <3

Idag när jag kom hem så fick jag stanna kvar i köket en liten stund och sen ropade de på mig att jag fick komma.
När jag kom in i tv-rummet så ropade Lucas och Liam överraskning och de hade tänt ljus och köpt en stor bukett med blommor som stod på bordet <3

Imorron är jag ledig ialla fall, får hoppas att det dyker upp jobb nästa vecka.
Så imorron är tanken att det ska shoppas skor till mig och Lucas och så nya regnkläder till mig. Behöver lite annat också så vi får väl se vad vi kommer hem med :)

Studiedag för grabbarna imorron också, hade tänkt att gå upplevelsestigen i Valla men det ska ju tydligen regna så det känns inte så lockande men vi får se :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med överraskningar!=)

2011-10-08 @ 08:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0