Helgen som gått

Hann inte riktigt med att blogga under helgen, mycket att göra och så har jag mått lite sisådär så när jag väl blivit klar för dagen så har jag varit för trött för att skriva.

I fredags blev det en tur till stan, tanken var skor till mig och Lucas och ja som vanligt kom vi bara hem med skor till Lucas ;) Jag får ta en vända in själv nån dag och se om jag kan hitta ett par till mig själv.
Var inne på Ikea en sväng också och köpte lite nya täcken till grabbarna, råkade väl följa med lite annat hem också ;)
Mysfredag när vi kom hem, skönt att komma hem till lugnet efter att ha varit i stan. Tur man inte bor i stan för jag skulle bli galen.

I lördags kom mamma och pappa och hämtade upp mig och bilen styrde mot Finspång. De hjälpte till med flyttstädning osv och jag hade hand om trollungen Emil. Vi hade det riktigt mysigt.
Hade en underbar dag med andra ord :)
Skönt att kunna hjälpa till, blir ju tyvärr för sällan när avståndet är lite långt emellan.

Igår var det upp tidigt så vi blev klara i tid. Liam hade Unga sportfiskare nämligen och vi följde med allihopa. Det fiskades för fullt både från land och från båt, det grillades korv osv. Ingen fiskelycka denna gång dock.
Blev ett par timmar vid sjön så var en aningen frusen när vi kom hem. Ändå hade jag pälsat på mig, resten av familjen hade hållt värmen ialla fall :)
Corren och Länstidningen var där också och skrev reportage så det dyker nog upp.
Synd att det var lite dåligt med folk som kom bara, var färre den här gången. Får hoppas att det ökar på så att det går att fortsätta med det.


Kommentarer
Postat av: Anna

Och vi är väldigt tacksamma för hjälpen.Kram!

2011-10-10 @ 07:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0