......

Dagen har varit rörig, eller ja i mitt huvud ialla fall. Fick lite tid för mig själv på förmiddan, skönt att kunna bryta ihop utan att barnen är hemma.
Annars gäller det ju att hålla skenet uppe. Fast det är jag ju väldigt bra på så det är ju inte så svårt. Bara att ta på den där jädra masken.

Inte fått nånting gjort här hemma idag, allt har stått still. Desto mer för mig att göra när jag väl kommer igång igen.

Hundkurs imorron med en massa prova på-saker men vet inte om jag ska gå ännu. Känns inte så lockande just nu att springa omkring i skogen och det kommer bara att sluta med att det blir kaos med Bosco för att jag inte är på topp. Sist jag hade migrän och vi hade kurs gick ju allt åt skogen och det gör mig ju bara irriterad på honom och ja det blir en ond cirkel. Tror ni förstår var jag vill komma..
Men som sagt, återstår att se imorron bitti.

Har ialla fall lovat Liam att vi ska in på Barn och Kompani-mässan som är i Cloetta Center imorron och på söndag. Hade ju tänkt att stå där med Loppi-gänget men kommer aldrig att klara av att stå där en hel dag när jag mår som jag gör. Får hoppas att det kommer fler mässor i närheten så man kan hjälpa till.
Kan bli intressant att gå omkring därinne med Lucas, någon som blir mer vild än tam när man kommer på såna saker och han trotsar ju rätt duktigt också. Hrm, dagis påstår att han är en ängel och medlare osv, så ibland undrar jag om det verkligen är min Lucas de pratar om ;)
Men men, en stor påse tålamod får följa med så ska det väl gå.
Liam ser fram emot det ialla fall :)

Nu tänker jag stupa i säng för att se klart på Idol och sen Modern family, lyckades ju somna ifrån slutet förra veckan så vi får väl se om jag håller mig vaken den här gången.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0