Avslutning

Ja då var valpkursen slut. Har varit på avslutning ikväll och Bosco skötte sig galant. Vi gick igenom en del övningar som vi haft tidigare och så bjöds det på tårta efteråt. Synd att vi inte hade nån vidare tur med vädret bara.
Var en aningen frusen när vi var klara kan jag säga och jag har inte fått upp värmen ordentligt än trots att det är varmt i kåken.

Liam hade haft skoj på judon, lite ont här och där bara, men han överlever som han sa ;)

Tror det får bli ett samtal till vc imorron, tror att jag har fått uvi. Har ju känt av lite ett tag nu, gått lite fram och tillbaka, men idag har det varit lite värre. Så det är väl lika bra att lämna in ett prov så de får kolla det.
Om jag nu får lämna ett vill säga. Men det borde jag få.

Nu tänker jag krypa ned i sängen och försöka få upp värmen i kroppen. Ska bli otroligt skönt att lägga sig ned.
Charlies änglar är ju inte slut ännu men det får bli att kolla klart på det i sängen istället.


Kommentarer
Postat av: Anna

Liam,han är för härlig!=)

2011-10-19 @ 07:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0